Tuesday, November 15, 2005

maple story

*smile!

been listening to jay's 枫. i was so attracted by the title of this song itself. maple leaves. i have a few of it, and i reallie do love it.

their shape is special, differing from the other leaves, the special teak red color gives people an distinctive impression. it onli blooms when autumn comes, and slowly falls when autumn ends, season going toward cold winter.it has like five edges, just like our hands. and it slowly falls from a big tree when the breeze come, it feels like ur world have lotsa lotsa warm hands reaching out to you.

haha. i have no idea why am i blogging about this. but it just hit my mind. *smile. well, been like thinking lotsa stuffs recently.

缓缓飘落的枫叶像思念
我点燃烛火温暖岁末的秋天

it wasnt so emo for me. like i have lotsa things to share, to tell, or even, at this moment this time, i have an urge to cry. yet even before i start crying, i swallow the saliva down the throat, and there, i stop my tears. *lol


最近
我常爱窝在一个角落
反省一切

一切的一切
才发现其实自己
现在的生活开心多了
至少没有以前那么
爱哭
爱闹
爱发脾气
也或许
渐渐 从意识中
慢慢的恢复过来
就连
坐在寂寞边缘时
聆听沉寂已久的心情
听见风铃摇曳
清晰的打入心里时
随风而来
阵阵的铃声
回想的也只是
发黄的记忆
并没有遗忘
并没有悲伤
我是乎以经想不 起
遗失的眼泪
那一霎那的感觉
那心跳加速的律动
已黯然离我而去
我不觉得稀奇
更谈不上周杰伦《枫》
让爱渗透了地面 我要的只是你在我身边
我并没有那么想
现在
我一直在走我的路
跟着自己的地图
一直走下去
我还没找到我的巴士站
也没有想搭的巴士
我只想就这样走下去
等到我的巴士停在眼前
向我招手
我不会在等。。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home