Saturday, April 15, 2006

mysong.

yup, this is a song i wrote. in mandarin. tht was all tht has happened to me while i didnt blog it online. hmmm. i haven had it completed, though. keke. hmm, everythings been good. =) and i m happy. i supposed. hmm, i eatwell, sleep well and had fun in genting too. pictures later aights. kekee. i so miss u ppl. and mybiggest greatest comfort in life is i noe, whereever and whenever i m away, i have friends waiting for me here with warmest welcome. i reallie love this feelings. thanks princess-es. thanks darling elene. =) thanks ppl. =)
just do the right click thingie and unicode english. aights. =)


看着 窗外渐渐飘下的细雨
听见回忆里 自己想说的不止那么而已
你说你 无法爱我 因你提不起勇气
我该说什么
说什么 让自己过得去

走在 大街上陌生的人群里
寻找  你的身影 你的笑容
属于我的甜蜜
失去的无法忘记 心疼的不能呼吸
我该做什么
做什么 让眼泪离异

(x)夜里睡不着 看不见 却听到 心在跳
感应着信号
徘徊梦里 在怀里 却看见 泪在掉进
寂寞在微笑
我会包着心 放下你 忘记你 
然后我 慢慢离去
你知道我还爱着你

过去 那暧昧让人喘得透不过气
让我闭上眼睛 慢慢熟悉
没有你的天明
脑海里 是过去伤害 还留下的残余
别问为什么
为什么 爱他又不留下

(x)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home